Dobro došli!
Osobitost uređivačkog koncepta nakladničkog društva “Erudita” očituje se u kombinaciji izdavaštva i edukacije. Sigurni smo da ćete među objavljenim knjigama pronaći one sadržaje za kojima tragate. Sadržaji knjiga su zanimljivi, aktualni i daju odgovore na Vaša pitanja. Uz svaku izdanu knjigu Erudita nudi više oblika edukacije (predavanja, radionice i dr.).
O nama
Pročitajte sve o Eruditi i njenom timu.
Izdanja
Pogledajte naša izdanja te knjige u pripremi
Narudžba
Naručite naša izdanja. Povoljnija cijena za knjige u kompletu.
NOVO:

Knjiga „Pedagogijska istraživačka perspektiva“ je druga knjiga iz trilogije „Pedagogijska perspektiva“. Prva knjiga pod naslovom „Pedagogijska teorijska perspektiva. Značenje teorije za pedagogiju kao disciplinu i profesiju“ izišla je 2015. godine. Treća knjiga pod naslovom „Što nastava jest. Odnos poučavanja i učenja iz pedagogijske perspektive.“ je u pripremi.
Mnogobrojni su uzroci neizgrađene pedagogijske istraživačke perspektive. Je li krucijalan uzrok ukorijenjen u nedostatnoj teorijskoj refleksiji pretpostavki empirijskih istraživanja u pedagogiji, odnosno metoda empirijskih istraživanja koje pedagogija preuzima od društvenih znanosti?
Temeljno pitanje glasi jesu li istraživači u pedagogiji svjesni rekurzivnog utjecaja metoda na predmet pedagogije, kao i toga da su one uzrok velikog broja pseudo-empirijskih istraživanja u pedagogiji, odnosno da se u njima kriju razlozi zbog čega empirijska istraživanja u pedagogiji ne doprinose generiranju novih spoznaja o odgoju. Knjiga: „Pedagogijska istraživačka perspektiva“ sadrži odgovore na mnoga pitanja vezana za pedagoška empirijska istraživanja obrazovanja. Među ostalim i odgovor na pitanje: Što refleksivna metodologija jest i kako ona može doprinijeti daljnjem razvoju pedagogijske istraživačke perspektive?
Knjiga je sadržajno namijenjena svima koji se bave pedagoškim empirijskim istraživanjima, dakle pedagozima znanstvenicima (posebno znanstvenim novacima i asistentima), studentima pedagogije, diplomiranim pedagozima, studentima doktorskih studija, kao i znanstvenicima drugih znanstvenih disciplina. Svima njima ova knjiga, uz ostalo, nudi kriterije po čemu su empirijska istraživanja obrazovanja specifično pedagogijska, odnosno što je „pedagoško“ u istraživanju odgoja i obrazovanja. Time su stvoreni uvjeti i za objektivnije procjene doktorskih disertacija i znanstvenih projekta u području pedagogije.
CIJENA: 160,00 kn (21,24 EUR, 1 EUR = 7,53450 kn)
Knjiga u pripremi
Marko Palekčić